luns, 18 de febreiro de 2019

Metémonos na súa pel


 Abrí el viejo baúl de los recuerdos arrinconado en el desván, y entre polvo, escondida bajo un montón de fotos y cartas, pude vislumbrar a la pequña yo de hace unos años.
El cuerpo lleno de cicatrices que nunca se borrarían, un largo pelo cubierto de mugre y dolor, unos ojos grandes y verdes ahora sin brillo y vacíos de ilusión, y una coraza de puntiagudos alambres alrededor del cuerpo que comprimen el pecho.
Al fin y al cabo, esa muñeca y yo nos parecíamos bastante.

María Rosa Fernández  e Claudia Olmos.


Diana Pérez






As miñas mans comezan a quecer. Pouco a pouco sinto como o meu corazón volve latexar a ritmo constante. Agólpanse na miña cabeza as imaxes da nosa travesía, dóeme o bandullo coma se cun ferro me atravesasen.
Co paso dos días esquezo quen era, de onde son, e o retrato da miña pequena comeza a esvaecer. Todos os días, ao amencer, recito o mesmo xuramento:  son Kala, costureira no meu pobo natal, e perdín os meus ollos, Raissa, na negrura do mar.
Lembro os días felices, e semellan non volver xamais. Soa, quezo diante do lume improvisado, mentres percibo o cheiro a perigo.
Catro pés achéganse con garbo. Xa nada inporta, a vida sen o meu ben non garda sentido.


Bárbara Feijoo





Ningún comentario:

Publicar un comentario