martes, 19 de maio de 2015

Obradoiro de portugués

O Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística organizou un obradoiro de portugués...

Na BIBLIOANTIOQUÍA tamén se celebran obradoiros de lingua...

O alumnado de 3º e 4º ESO asistiu a un obradoiro de Lingua Portuguesa onde disfrutamos e aprendemos algo da lingua irmá... Co título de Sabemos Portugués.

Aquí fica algunha información e mais imaxes do evento.
SABEMOS PORT color
Duração: 100 minutos (duas sessões)
Conteúdo: durante 100 minutos, serão tratados dois objetivos. Por um lado, dar a conhecer melhor o mundo lusófono e o potencial que este tem, e por outro, o valor que representa saber galego para chegar a este mundo em português. Este obradoiro pretende descobrir aos alunos e alunas de que forma o galego lhes abre a porta do mundo.
O obradoiro está estruturado em três blocos, onde serão tratados aspetos culturais dos países que falam português e também serão dadas as chaves ortográficas necessárias para familiarizar-se com um texto escrito em português.
No primeiro bloco, falamos das principais correspondências ortográficas entre o galego e o português. Confirmamos que temos uma grande vantagem porque falamos galego
No segundo bloco, conhecemos o potencial da língua portuguesa no mundo, verificando também a vantagem que temos por saber galego; e viajamos pelos países que falam português, conhecendo-os um pouco mais.
No terceiro bloco, ficamos a saber quais são as nossas dificuldades.
Público alvo: 3º, 4º ESO






Ningún comentario:

Publicar un comentario